Podpoř nás!

Přispěj na provoz Kubrta i ty! Budeme ti neskonale vděční a získáš speciální odznak.

Undaunted: Normandy vyjde česky! Tuhle válečnou dvojkovku vydá Mindok

od 3. 4. 2020Aktuality

Hra Undaunted: Normandy je povedená válečná dvojkovka, která zachycuje jeden z momentů druhé světové války. Nyní se ji Mindok rozhodl vydat česky.

Hra sama o sobě má jednoduchá pravidla, kdy každý z hráčů hraje za jednu stranu – tedy Německo a USA – při vylodění v Normandii. Jedná se o deckbuilding, kdy si balíček postupně vylepšujete tím, že z něj odstraňujete nepotřebné karty a zároveň vám jej plevelí soupeř, aby vás zpomalil. K dispozici přitom máte různé jednotky a snažíte se soupeře porazit. Součástí je přitom několik scénářů a jednotlivé dílky, které na stole vypadají opravdu super.

Mindok zároveň hledá pro hru název a vybírá ze dvou. Neohrožení: Normandie a Odhodlaní: Normandie. A jako vždy můžete hlasovat na jejich Facebooku 🙂 Pak už nezbývá, než jen čekat a na hru se těšit. Já se třeba těším opravdu hodně.

Image may contain: 4 people, text
Jaký název byste zvolili? Klikněte na obrázek a hlasujte na Facebooku Mindoku!

Vložit komentář

Nejnovější příspěvky:

Vidcast 22: Znovu a lépe

Vidcast 22: Znovu a lépe

Povídání o deskovkách není nikdy dost, ne? 🙂 O čem jsem se rozpovídal tentokrát? O adpoci, o Deskozóně, o nových akvizicích a pár hrách, které mi prošly rukama.

Nejnovější hry:

Sdílet na Pinterestu